Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar De Joker. Meer weten? Ontdek meer
Thijs
24 jun 2026 om 23:23
Poor quality and really expensive for what you get. Food was bad and tasted weird. Never ordering again. Delivery guy doesn’t even look you in the eyes when he gives the food. What a shame.
Quincy
23 jun 2026 om 22:47
best food in town
Joeri
22 jun 2026 om 1:11
snelate ooit had honger ook nice
Mats
18 jun 2026 om 14:41
Sionstraat 4 loves you!!!
Huub
16 jun 2026 om 11:14
Heerlijke kapsalon. Snel en warm bezorgd
Sezar
14 jun 2026 om 18:53
Süper snel
André
13 jun 2026 om 20:07
was prima allemaal !
Jonas
12 jun 2026 om 15:38
Sionstraat 4 houdt van jullie