SNACKBAR DE JOKER

Recentebeoordeling


4 sterren uit 1032 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Snackbar De Joker. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 23:23 Poor quality and really expensive for what you get. Food was bad and tasted weird. Never ordering again. Delivery guy doesn’t even look you in the eyes when he gives the food. What a shame.
23 jun 2026 om 22:47 best food in town
22 jun 2026 om 1:11 snelate ooit had honger ook nice
18 jun 2026 om 14:41 Sionstraat 4 loves you!!!
16 jun 2026 om 11:14 Heerlijke kapsalon. Snel en warm bezorgd
14 jun 2026 om 18:53 Süper snel
13 jun 2026 om 20:07 was prima allemaal !
12 jun 2026 om 15:38 Sionstraat 4 houdt van jullie